Retos’ privatlivspolitik
Cookies
Cookies giver Retos mulighed for at tælle besøgende og trafikkilder, så vi kan måle og forbedre ydeevnen af hjemmesiden. De hjælper os med at finde ud af, hvilke sider der er mest og mindst populære samt hvordan besøgende bevæger sig rundt på hjemmesiden. Alle oplysninger, som disse cookies indsamler, er aggregerede og derfor anonyme. Hvis du ikke tillader disse cookies, vil vi ikke have information om, hvornår du har besøgt vores hjemmeside.
Hvordan er Retos’ privatlivspolitik
Webstedsadressen https://www.retos.dk registrerer oplysninger om dig, når du besøger hjemmesiden og udfylder kontaktformularen. Dette kan være for at understøtte funktionerne i kontaktformularen, at lave analyser og statistikker, at forbedre hjemmesiden eller at lave målrettet markedsføring til dig.
Du har altid mulighed for at slette cookies fra din computer. Det kan f.eks. gøres på følgende måde: I Internet Explorer slettes cookies under menuen “Funktioner” -> “Internetindstillinger” -> “Slet cookies”. Derudover har Google en oversigt over, hvordan du aktiverer Cookies og SSL i flere forskellige webbrowsere. Denne oversigt finder du her på engelsk.
Hvis du anmoder om en nulstilling af adgangskoden, medtages din IP-adresse i e-mailen med nustillingen.
Retos’ privatlivspolitik følger dermed de officielle regler og anbefalinger.
Hvad er dine rettigheder?
Vi behandler kun personoplysninger af relevans som eksempelvis kontaktoplysninger via kontaktformularen såsom navn og telefonnummer samt eventuelle andre relevante oplysninger. Behandlingen af dine personoplysninger følger persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra b.
Vi videregiver som udgangspunkt ikke dine oplysninger. Kun hvis relevante eksterne samarbejdspartnere eller tilsvarende har brug for dine oplysninger for at realisere arbejdet, vil dine oplysninger blive videregivet.
Hvor længe gemmes dine data?
Vi sletter dine personoplysninger, når de ikke længere er relevante for udførelsen af arbejdet. Vi opbevarer kun dine personoplysninger i længere tid, hvis det eksempelvis skønnes nødvendigt med efterfølgende dokumentation. I disse tilfælde opbevarer vi som udgangspunkt dine personoplysninger i en periode på 5 år efter sagens afslutning.
Hvis vi modtager personoplysninger om dig, der ikke er relevante for arbejdet, sletter vi dem straks.
Du har altid ret til at få indsigt i, hvilke oplysninger vi har på dig og at få rettet eventuelle urigtige oplysninger.